Produsele promotionale personalizate reprezinta acele produse sau obiecte care se pot personaliza
si sunt la promotie.
In aceasta
categorie pot fi intalnite produse
promotionale personalizate ca si : pixuri personalizate, brichete
personalizate, stick-uri personalizate, portcarduri personalizate, sepci si
caciuli personalizate, magneti personalizati, desfacatoare de sticle
personalizate, lanyarduri personalizate, brelocuri personalizate, cani
personalizate etc.
Produsele promotionale personalizate pot fi gasite si achizitionate din magazinele care sunt
specializate sa creeaze si sa personalizeze diferite obiecte sau produse dintre
care putem aminti cele prezentate mai sus. Acestea mai pot fi comandate si de
pe internet de pe anumite site-uri care creaza si distribuie produse de acest
tip.
Pretul unor produse promotionale personalizate:
- brichete personalizate( intre 20-30 de lei, depinde de materialul din care
e fabricate bricheta);
- cani personalizate (intre 10 -25 de lei);
- stick-uri peronalizate ( 30 de lei si peste 50 de lei, depinde de cati GB
are stick-ul respective);
- magneti personalizati ( intre 10 si 15 lei)
- desfacatoare de sticle personalizate ( intre 20 si 30 de lei).
Produsele promotionale personalizate au preturi variate in functie de fiecare produs in
parte. Fiecare pret este stabilit in concordanta cu tipul de material utilizat
in confectionarea acestuia, cerintele fiecarei persoane in aport cu
personalizarea obiectului sau produsului respectiv, utilitatea produsului etc.
Caracteristici generale ale produselor promotionale personalizate:
- au forme si marimi diferite
- au o gama larga si variata de culori
- pot si distribuite de firme sau facute ca si cadou unor persoane din familie
sau prieteni;
- pot fi confectionate din mai multe tipuri de material;
- sunt la preturi variate si nu foarte scumpe;
- sunt utile si totodata foarte originale.
Tipul de materiale utilizate in conectionarea produselor promotionale personalizate:
- lemnul (pixuri, brelocuri etc);
- metalul (pixuri, brelocuri, brichete);
- bumbacul (pentru sepci sau tricouri);
- plasticul (portcarduri, brichete);
- cartonul (agende, magneti etc);
- portelanul (cani).
Aceasta gama
larga si variata de produse promotionale personalizate sunt distribuite
de obicei de firme si organizatii, care vor sa promoveze si sa faca reclama
prin distribuirea acestor produse personalizate, firma sau organizatia din care
fac parte.
Asadar fiecare persoana pe langa faptul ca va primi ceva util si
folositor va beneficia de oportunitatea de a purta un obiect sau produs
personalizat care ii face placere.
Exemplu: tricou cu Coca-Cola/Fanta/Mirinda
etc; bricheta de la Kent/Winston /Pall Mall etc; sapca de la Sprite/Fanta/Prigat
etc; pix cu organizatia “x”, agenda personalizata de la firma de mobila “y” si
lista poate sa continuie mult si bine deoarece fiecare dintre noi a primit cel
putin unu sau doua produse promotionale personalizate .
Produsele promotionale personalizate pot fi oferite de orice firma, fie la achizitionarea unui produs, fie
facute ca si cadou la tombolele si promotiile care le organizeaza acestea.
Firmele ofera produsele promotionale personalizater ca si castiguri sau premii
consumatorilor care participa la concursuri organizate de acestia prin simpla
trimitere a unui SMS, sau introducerea diverselor coduri de pe ambalajele
produselor. Depinde de regulile concursului. Asadar, este foarte usor sa obti un
produs promotional personalizat.
No comments:
Post a Comment