Wednesday, April 1, 2015

Aurelia Vizitiu- psiholoaga care ne-a schimbat viata


Povestea  incepe acum 2 ani de zile. Eu, Raluca, mama a unei fetite de 4 anisori, atunci, ma pregateam sa imi duc copilu la gradinita. Parea o dimineata normala doar  ca in acea zi, Amalia nu dorea sa mearga la gradinita, lucru neobisnuit. Nu ni se mai intamplase sa  avem probleme in privinta asta. Din contra, Amalia iubeste sa petreaca timp cu prietenii sai si ii place mult la gradinita. Am crezut atunci ca era doar un moft de-al ei asa ca practic am obligat-o sa se urce in masina care ne-a marcat viata.

La 2 km de gradinita, am fost nevoita sa virez brusc si am ajuns cu maisna intr-un parapet. Eu am avut probleme mari din punct de vedere fizic dar Amalia a suferit mult mai mult. Desi  nu avea rani  grave, ceva in  interiorul sau nu mai  era intreg. Imaginea mamei sale  ranita si neputincioasa, a facut ca Amalia sa aiba nevoie de cateva sedinte  la un psiholog. Asa am cunoscut-o pe Aurelia Vizitiu.

Cine este Aurelia Vizitiu? 

Aurelia Vizitiu este mama, asa ca si mine si inainte de toate, este femeie asa ca a inteles foarte  repede situatia noastra si a fost incantata sa o ajute pe fiica mea.

Timp de un an de zile am tot fost la terapie. La un momentdat am incetat sa mai cred ca se poate face ceva pentru ca Amalia mea sa redevina fetita vesela si energica care era inainte de accident. Nu mai comunica cu noi, nu  facea altceva decat sa se retraga in  interiorul sau si sa petreaca mult timp inconjurata doar de gandurile ei.

Asa a  fost si dupa ce a inceput terapie. Multe, multe luni au trecut fara sa intervina nicio schimbare. Pana intr-o zi. Eu si sotul meu o asteptam pe Amalia  pe holul cabinetului doamnei Aurelia, iar ea a iesit in graba, mi-a sarit in brate si mi-a zis ca ma iubeste si  ma roaga sa nu o las singura. Mi-a frant inima dar parca in acelasi timp mi-a  si vindecat-o miraculos. Fetita mea dadea semne ca o sa  isi revina.

Aurelia Vizitiu este persoana care ne-a dat incredere si speranta. Un psiholog uimitor si o femeie incredibila cu o poveste usor trista la randul sau.

Cum am cunoscut-o pe Aurelia Vizitiu?

Am gandit mult pana sa facem acest pas. In mintea noastra era un singur lucru: ” Copilul meu este sanatos si normal”. Daca era asa; mai ajungeam la Aurelia?  Din pacate multi oameni se feresc  sa mearga la psiholog tocmai din cauza acestei idei. Dar daca ai nevoie de un om care sa te asculte si care sa mai stie si ce sa spuna si cum sa tea ajute, nu inseamna ca nu esti sanatos sau normal. Am tot intrebat in stanga si in dreapta despre un psiholog bun, atunci cand am decis totusi sa mergem la unul. In final am auzit de Aurelia Vizitiu de la un  fost pacient: Tudor. Nu regret nicio clipa ca am decis sa  apelez la ajutorul d-ei. Ne-a readus pacea in familie.

No comments:

Post a Comment